مرحله تجديد نظر دوم گزينش

چنانچه افراديكه در مرحله اول تجديد نظر كه در هسته گزينش واجد شرايط استخدام تشخيص داده نشوند و قصد اعتراض داشته باشند تا 2 ماه از تاريخ ابلاغ راي به آنها مي توانند اعتراض خود را به هيئت مركزي گزينش كه مرجع رسيدگي به درخواست تجديد نظر دوم است اعلام كنند.

تذكر : هر يك از مراجع تجديد نظر اول ودوم وهمچنين ديوان عدالت اداري فقط يكبار مي توانند نسبت به يك شكايت رسيدگي واقدام به صدور رأي نمايند.(ماده 34 آئين نامه اجرايي قانون گزينش)

براي در خواست تجديد نظر دوم بايد فرم مربوطه را از هسته گزينش و يا هيئت مركزي گزينش   دريافت و مندرجات آن را كامل نموده و به همرا مدارك لازم و مستندات مربوطه به يكي از روشهاي كه در ذيل بيان شده به هيات مركزي گزينش ارائه كرد

الف- ارائه درخواست (بهمراه مستندات) توسط متقاضي به دبيرخانه هيأت مركزي

ب- ارسال درخواست ( بهمراه مستندات) از طريق پست به آدرس هيأت مركزي

ج- تكميل و ارائه فرم ( بهمراه مستندات) به هسته گزينش مربوطه كه در آن صورت هسته گزينش پرونده متقاضي را نيز ضميمه و به هيئت مركزي ارسال خواهد كرد

اهم نكات ضروري درتكميل برگ درخواست تجديد نظر دوم :

1-      نوشتن كامل مشخصات فردي

2-      نوشتن آدرس دقيق محل كار ، سكونت و شماره تلفن

3-      نوشتن مقطع استخدامي

4-      ضميمه كردن آرا صادره قبلي (اعم از بدوي وتجديد نظر)

5-      نوشتن شرح درخواست بصورت مستند

 

نحوه رسيدگي به اعتراض در هيأت مركزي گزينش

 

1-درخواست پرونده از هسته گزينش مربوطه

2- بررسي پرونده توسط كارشناسان رسيدگي به شكايات و در صورت لزوم انجام اقدامات تكميلي از قبيل تحقيقات مجدد ،مصاحبه ، و....

3- طرح پرونده هيأت مركزي جهت صدور رأي

4-ابلاغ رأي به متقاضي در صورت مراجعه حضوري يا ارسال به هسته گزينش مربوطه جهت ابلاغ رأي به ذينفع

 جهت دريافت فرم اينجا كليك نمائيد.